Onsdag

Longerade pilen idag o tränade lydnad. Vi slutade 12.00 idag men kom ut till stallet 15.00. Då gick jag ner och tog in Dalpil, jag ställde honom direkt på gången och började borsta. Efter 15 min ryckt så satt jag på han repgrimma och knäppte fast longerings linan. Uffe var och jämnade till inne i paddocken så först övade vi på att han skulle stanna från skritt när jag gjorde det. Sen från trav, sen var Uffe klar så då longerade jag Pilen i båda varven i skritt och trav och sedan galopp. Han hade lättast med höger galoppen idag vilket jag blev stolt över. Han lyssnade även väldigt bra på mig. Sen skrittade jag ut lite i repgrimma o grimskaft och även det gick super.
Imon hoppas jag att jag får rida !
(Foto Matilda Forsstedt)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0