Torsdag

Idag blev det att rida i ridhuset för det var så mörkt ute. Red dressyr idag med. Tycker synd om Veronica hon får jobba över hela tiden t.ex i tisdags började hon 06.00 och skulle sluta 15.00 men blev att hon slutade 22.30 istället. sen på onsdag skulle hon vara ledig för det är hennes lediga dag, nej då fick hon lov att åka till jobbet 08.00 till 12.30. Och sen idag skulle hon sluta 15.00 men slutade 19.30.
Så hon har inte kunnat ha hopp-lektion men det gör inget för vi ska nog ta den nästa vecka. I alla fall så red jag dressyr o helt plötsligt gick styg-bygeln sönder.  Jag tror jag fan blir tokig! Själva STYG-BYGELN ! Aja blir att åka till Aubiose imon o klaga o köpa en ny. Men jag hade bara ridit i en kvart så  blev att rida barbacka. Men gick lika bra det också ;) Efter det hade Ola och Anna-Karin uppvisning som vi kollade på. En ganska lyckad dag ändå :)
(Foto: Matilda Forsstedt)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0