Onsdag

Idag kom jag till stallet vid 8 på morgonen. Så jag hjälpte till med utsläppet.
Sen gjorde jag det vanliga mocka, packa hö o hämta mat. Sen hämtade jag även in en blöt häst. Egentligen skulle Veronica haft hopp-lektion för mig men hon ringde igår och sa att hon måste jobba och jag förstår henne men vi ska nog ta det imon "Torsdag" om hon inte måste jobba över. I alla fall så tänkte jag rida ut istället men regnade så himla mycket så red dressyr. Skritten är han klockren i och traven är påbörjad. Men vi tar det i hans takt.:) Han var jätte duktig. När jag ridit klart fick Pilen stå inne o äta lunch hö och sen fick han gå ut :) Tog 14.00 bussen hem från stallet men den kom inte förens 14.50 till Lerbäcken men men :) Dagen har faktiskt varit super bra även fast vädret inte var så fint ;)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0